IE6 - pludselig stor skrifttyper??
Fra : Sven

Dato : 12-06-04 23:27

Hej.
Min IE6 (med alle opdateringer) har pludselig fået den ide, at al brød-tekst
skal være større end normalt. Under skrifttyper i Internetindstillinger er
der ingen ændring, og ej heller under Hjælp til handicappede. Hvor kan dette
justeres tilbage til standard?
WindowsXP m. SP1.

Sven

Fra : Peter Brodersen

Dato : 12-06-04 23:32

On Sun, 13 Jun 2004 00:26:37 +0200, "Sven"
<chanelle4_nospam@hotmail.com> wrote:

> [...]
>der ingen ændring, og ej heller under Hjælp til handicappede. Hvor kan dette

Hvad med under Tekststørrelse (hedder den vist på dansk), i Internet
Explorers "Vis"-menu?

Hvis du har mus med rullehjul, så kan du også prøve at holde Ctrl nede
og rulle med hjulet.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: rutsjebane (og ikke rutchebane)

Fra : Sven

Dato : 13-06-04 01:01

Peter Brodersen wrote:

> Hvad med under Tekststørrelse (hedder den vist på dansk), i Internet
> Explorers "Vis"-menu?
>
> Hvis du har mus med rullehjul, så kan du også prøve at holde Ctrl nede
> og rulle med hjulet.

Ja, der var det jo Mange tak for hjælpen.

Sven