Popup som lægger sig i foretrukne
Fra : Peter Pater

Dato : 11-06-04 17:51

Hej gruppe
Hvorfor oplever jeg, at forskellige sider af sig selv lægger sig i min
"foretrukne" og aktiverer sig selv, når IE bliver åbnet? Og at jeg iøvrigt
har masser af popup, selvom cookie-mappen er slettet for indhold?

Vh Anders

Fra : Gevaldi

Dato : 11-06-04 18:05

Peter Pater skriblede:
> [...]
> "foretrukne" og aktiverer sig selv, når IE bliver åbnet? Og at jeg
> iøvrigt har masser af popup, selvom cookie-mappen er slettet for

Spyware

--
/Gevaldi

Fra : Peter Pater

Dato : 11-06-04 18:16

tak for svaret. Hvad gør jeg ved det? Anti-spyware prg?
Anders

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-06-04 21:42

Peter Pater skrev:

> tak for svaret. Hvad gør jeg ved det? Anti-spyware prg?

Prøv at se på www.spywarefri.dk

NB: Se også gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : John

Dato : 11-06-04 18:10

"Peter Pater" skrev i en meddelelse

> Hej gruppe
> Hvorfor oplever jeg, at forskellige sider af sig selv lægger sig i min
> "foretrukne" og aktiverer sig selv, når IE bliver åbnet?

Agressiv markedsføring, der vil noget. Du kan hindre mange ubudne gæster med
de to passive programmer:
http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html
http://www.staff.uiuc.edu/~ehowes/resource.htm

- og en spyware scanner:
http://majorgeeks.com/download.php?det=506

>Og at jeg iøvrigt
> har masser af popup, selvom cookie-mappen er slettet for indhold?

Effektivt værktøj mod pop-up's (vælg engelsk version):
http://toolbar.google.com/

Mvh John

---