Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Ctrl + Enter
Fra : Dragnet

Dato : 10-06-04 21:59

Så sætter browseren jo selv www. og .dk til den siden man vil se, men kan
man lave den om så den sætter .com ind istedet for .dk?

/Dragnet

Fra : Anders Lund

Dato : 10-06-04 22:28

Dragnet wrote:
> Så sætter browseren jo selv www. og .dk til den siden man vil se, men kan
> man lave den om så den sætter .com ind istedet for .dk?

Jeg har 2 browsere installeret, som har denne feature... nogen bestemt
du mener?

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 11-06-04 07:50

On Thu, 10 Jun 2004 22:59:29 +0200, "Dragnet"
<trashmaill@[remove]andos.dk> wrote:

>Så sætter browseren jo selv www. og .dk til den siden man vil se, men kan
>man lave den om så den sætter .com ind istedet for .dk?

Prøv lige at se om dette her er noget:

http://milov.nl/forum/2/1469

Lars

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-06-04 13:59

Dragnet skrev:

> Så sætter browseren jo selv www. og .dk til den siden man vil se, men
> kan man lave den om så den sætter .com ind istedet for .dk?

Hvilken browser?

Jesper G. Poulsen

Fra : Dragnet

Dato : 13-06-04 23:27

> Hvilken browser?

IE 6.0

/Dragnet

Fra : Steen

Dato : 11-06-04 17:59

"Dragnet" <trashmaill@[remove]andos.dk> wrote in

> Så sætter browseren jo selv www. og .dk til den siden man vil se, men kan
> man lave den om så den sætter .com ind istedet for .dk?

Jeg vil tro det afhænger af browsertypen.
Min danske Internet Explorer indsætter .dk ved Ctrl+Enter
Mine engelske Opera og Firefox fuldfører med .com

--
Steen

MailMinus2

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 11-06-04 18:17

Steen <locobase@gmx.netto> posting:

>Mine engelske Opera og Firefox fuldfører med .com

[Følgende gælder ved Opera]
Kan ændres til det, man nu ønsker. Flere kombinationer kan bruges
vha. en kommasepareret liste af præfikser og suffikser.

Sker under Indstillinger, Netværk.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-06-04 22:15

Christian Bohr-Halling skrev:

> [Følgende gælder ved Opera]

[Følgende gælder for Mozilla]

Man kan selv ændre præ- og suffiks, men der er ikke mulighed for at
have lister.

Indstillingen findes under about:config under
browser.fixup.alternate.suffix (filtrer evt. på fixup).

Samme indstilling findes for Firefox, men jeg kan ikke få det til
at virke her - her spørger browseren Google efter et hit i stedet
(også selv om jeg har sat browser.goBrowsing.enabled til false -
der ellers burde slå det fra).
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til