IE6 -> Download til instalation på anden P~
Fra : Svend Mikael Hansen

Dato : 06-06-04 12:52

Hej NG,

Jeg håber på jeres hjælp denne sammenhæng. Jeg på jagt efter en adresse hvor
jeg kan downloade alt Microsoft Internet Exploerer 6. Jeg skal bruge den til
mine bedsteforældres PC, der skal MSIE6 installeres. Jeg har søgt meget, men
han kun haft held til at finde selv installationsfilen. Og det betyder at
jeg skal på internettet med deres PC, det vil jeg helst undgå da de kun har
almindeligt modem, så det kommer til at taget noget tid at hente det hele
ned.

Hvis der er nogle der har et link hvor jeg kan hente det hele ville det være
fedt.

Eller skal jeg evt. købe et blad om computere, der plejer der at være en CD
med, hvorpå denne browser findes, er dette ikke korrekt?

Pft.
Svend

Fra : John

Dato : 06-06-04 12:59

"Svend Mikael Hansen" <spamme@FJERNpisces.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
CD
> med, hvorpå denne browser findes, er dette ikke korrekt?

Prøv her: http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Mvh John

---

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-06-04 13:01

> [...]

CD
> med, hvorpå denne browser findes, er dette ikke korrekt?

jo det er korrekt, men det er altså ikke nødvendigt

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Svend Mikael Hansen

Dato : 06-06-04 13:40

Jeg takker for indsatsen, det ser ud til at dette lige er det jeg skal
bruge.

/Svend