Helium fyldte balloner
Fra : Nenad Dragic

Dato : 14-06-04 19:28

Hejsa

Hvor købet man helium fyldte balloner i div. udformninger samt med
div. tekster.
Hos Ærlig Bent kan man købe ballonerne med de er ikke helium fyldte,
men sidder på en lille plastik stang.

Noget der har et forslag? Helst i Nord Sj. eller Købehavns området,
dog uden at man skal i tivoli med deres billet priser for at hente
dem.

På forhånd tak
Nenad

Fra : Jochke

Dato : 14-06-04 20:04

Nenad Dragic skrev følgende:

> Hvor købet man helium fyldte balloner i div. udformninger samt med
> div. tekster.

Og hvad f..... har det med mobil telefoni at gøre?

--
/Jochke
Fjern primtallet i adressen hvis du vil sende mig en e-mail.

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 14-06-04 20:09

On Mon, 14 Jun 2004 20:27:30 +0200, Nenad Dragic
<newsgroup@dragic.com> wrote:

> [...]
>
>Noget der har et forslag? Helst i Nord Sj. eller Købehavns området,
>dog uden at man skal i tivoli med deres billet priser for at hente

Jeg ville prøve i den nærmeste telebutik.....

Fra : Nenad Dragic

Dato : 16-06-04 20:00

On Mon, 14 Jun 2004 21:08:59 +0200, kelds@ofir.dk wrote:

>Jeg ville prøve i den nærmeste telebutik.....

Det kom afsted i en forkeret gruppe....
Men jeg fandt en der solgte helium balloner til mobil butikker...

Mvh
Nenad