Skærme
Fijala 3554
Xerox 17" TFT XL775D
Fra : P Kaasing

Dato : 14-06-04 16:45

Hej

Så har jeg bestilt en Xerox 17" hos GREENDATA. Er der nogen ting jeg skal
være opmærksom på når den kommer frem?

Jeg tænker ikke så meget på pixelfejl, da jeg ikke vil acceptere at der er
nogen, men hvordan tjekker jeg at det er det nyeste panel, hvis det er
relevant, og andre ting?

Iøvrigt var det først meningen at jueg ville bestille hos B.J Trading og
derefter hos FØNIKS, men begge steder var servicen totalt elendig, mht at
tjekke skærmen i brug, før køb. Derfor faldt valget på GREENDATA, er der
nogen der har gode/dårlige erfaringer med dem?

/Poul

Fra : P Kaasing

Dato : 14-06-04 19:17

Lige et tillægsspørgsmål.

Er der nogen der kender et link til en side hvor skærmen er blevet testet ?
Eller bare en anmeldelse?

/Poul

Fra : Anders [8000]

Dato : 14-06-04 19:54

> Så har jeg bestilt en Xerox 17" hos GREENDATA. Er der nogen ting jeg skal
> være opmærksom på når den kommer frem?

Ja, har selv denne skærm og ved min den første, var der en ridse på
indersiden af glas pladen. men fik den byttet uden problemer.

Men kan ihvertfald være en god ide at tjekke glas pladen for ridser, da jeg
ikke synes denne er særlig godt beskyttet under transport.

Men ellers en virkelig lækker skærm. Vil du absolut ikke fortryde.

Mvh. Anders

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 14-06-04 22:44

"Anders [8000]" <vipberg@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> ikke synes denne er særlig godt beskyttet under transport.
>
> Men ellers en virkelig lækker skærm. Vil du absolut ikke fortryde.

Hvordan er den at se film på? Og spille på?

Hilsen
Lasse

Fra : Anders [8000]

Dato : 14-06-04 23:15

> Hvordan er den at se film på? Og spille på?

Ganske fremragende. Eneste spil jeg dog har spillet er Medal Of Honor men
ingen problemer der.