Skærme
Fijala 3554
Brændt af?
Fra : Mr bob

Dato : 14-06-04 16:02

Jeg har en 19 " skærm som har forleden begyndte at flimre lidt ind imellem
og lae sådan en knirtrende lyd. så ligepludselig
gik den bare i sort. når jeg tænder den nu, er den bare sort, og så
"genstarter" den hele tiden!

hvad kan der gøres andet end at smide den ud?

Bob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-06-04 16:20

Mr bob skrev:

> gik den bare i sort. når jeg tænder den nu, er den bare sort, og så
> "genstarter" den hele tiden!

Død højspænding.

> hvad kan der gøres andet end at smide den ud?

Spørge i dk.teknik.elektronik

Jesper G. Poulsen

Fra : Lasse C. Johansen

Dato : 16-06-04 10:04

> Død højspænding.

Det kan nu også være SMPS'en, afbøjningen m.v.....

--
Venligst

Lasse C. Johansen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-06-04 11:27

Lasse C. Johansen skrev:

> Det kan nu også være SMPS'en, afbøjningen m.v.....

Så vil den ikke stå og pulse. Som jeg læser det, så kan den tændes, men
der er ikke liv.

Nå, det hører slet ikke hjemme i denne gruppe, så EOD herfra.

Jesper G. Poulsen

Fra : Lasse C. Johansen

Dato : 16-06-04 16:34

> Så vil den ikke stå og pulse. Som jeg læser det, så kan den tændes, men
> der er ikke liv.

F.eks. kan døde lytter på sekundærsiden af SMPS, løse forbindelser m.v.,
skam godt få den til at pulse.

>Nå, det hører slet ikke hjemme i denne gruppe, så EOD herfra.

Ditto.

--
Venligst

Lasse C. Johansen.