Dyrlæge ?
Fra : EnjoyNews

Dato : 14-06-04 15:30

Hej alle

Kan nogen anbefale en god dyrlæge i Albertslund eller omegn ?
Den vi har nu, menjer desværre ikke lever op til mine eller mine hundes
forventninger.

Håber nogle kan hjælpe

Mange hilsner
Heidi

Fra : dpl

Dato : 14-06-04 18:03

Hejsa Heidi
Vi har selv boet i Albertslund tidligere, og var dybt utilfredse med
vores dyrlæge dér. Derfor skiftede vi til Karin og Dawit i Glostrup,
Hovedvejens Dyreklinik. Det fortrød vi aldrig!

Vi er nu flyttet til Lolland, og selv om vi har en dygtig dyrlæge her,
savner jeg til tider stadig dem i Glostrup!

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : EnjoyNews

Dato : 14-06-04 18:48

Hej Dorthe

Tak for dit svar
Det er dejligt at høre at I fandt en god dyrlæge og jeg vil bestemt prøve
lykken hos dem i Glostrup !!
Ved du om der er noget praktisk i det at skifte dyrlæge ? eller skal man
bare henvende sig det nye sted og så er det bare det ..

Mange hilsner
Heidi

Fra : dpl

Dato : 14-06-04 20:06

Hej igen
Normalt skulle der intet problem være i at skifte. Hvis dine dyr har
specielle lidelser, haft operationer eller lign., så er det måske en ide
at få en kopi af journalen med. Men normalt er det ikke nødvendigt, man
møder bare op.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/