Foder til de kære fisk
Fra : Søren Bay

Dato : 14-06-04 14:47

Hejsa

Kan man bruge frosne sildefiletter som foder - altså i små stykker???

/Søren

Fra : plesner

Dato : 14-06-04 16:09

> Kan man bruge frosne sildefiletter som foder - altså i små stykker???

Undtagelsesvis og i små mængder. Bruger du det for meget, vil dine fisk
komme til at mangle både det ene og det andet. Hvis jeg ikke husker galt,
er det også for fedtholdigt i forhold til, hvad de har brug for.

plesner

Fra : Søren Bay

Dato : 14-06-04 19:13

"plesner" <noone@nowhere.net> wrote in message

> [...]
> komme til at mangle både det ene og det andet. Hvis jeg ikke husker galt,
> er det også for fedtholdigt i forhold til, hvad de har brug for.

Ok det lyder da spændende, jeg har 7 Kribensis plus 10 Scalare og en del
nyttefisk. Det var ikke min plan at fodre med det hver dag, bare en gang
imellem for variationens skyld - jeg vil heller ikke bryde mig om
corn-flakes morgen middag og aften hele livet!!!

//Søren

Fra : henrik

Dato : 14-06-04 19:22

foder til scalare kan du læse om her