Hvalpe af racen Dværgpinscher
Fra : bevi54

Dato : 14-06-04 10:53

Hvis det har nogen interesse så er der fortiden 4 små søde røde hvalpe
der er klar til at komme hjemmefra den 18 juli se nærmere herom på
http://bevidata.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : x Vuf x

Dato : 14-06-04 11:57

Mon, 14 Jun 2004 09:52:38 GMT, bevi54 wrote:

>Hvis det har nogen interesse så er der fortiden 4 små søde røde hvalpe
>der er klar til at komme hjemmefra den 18 juli se nærmere herom på
>http://bevidata.dk

De er da søde, og du mangler en gæstebog på din side.

--
Mvh. Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Dette er ikke en kontaktannonce, så hvis du mangler
en kæreste, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Fra : Louise

Dato : 15-06-04 13:54

Jamen så vil jeg da også lige gøre reklame for mine to resterende
hvalpe, der nyder livet herhjemme med at buldre rundt og drive mig til
vanvid.

De kan ses på www.malinoise.dk ; der er dog kun billeder af den ene
derinde (G.I Jane) men billeder af begge to kan mailes ligesom I jo
altid er velkomne til at kigge forbi og se racen.

Louise

Fra : shadow

Dato : 15-06-04 13:58

"Louise" <egdal@sporty.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derinde (G.I Jane) men billeder af begge to kan mailes ligesom I jo
> altid er velkomne til at kigge forbi og se racen.

Hej Louise og andre
Du kan læse historien om Malinoise og de andre Belgiske hyrdehunde på
www.dch-skagen.dk
M.V.H
Jimmy

Fra : KSGP

Dato : 17-06-04 22:51

Hmmm - er bare helt syg for at få en Dværgpinscher, de er bare for
skønne. Desværre slår pengepungen nok ikke helt til hvad sådan en lille
skønhed koster....
Pæn hjemmeside med mange dejlige billeder og gode info

MVH
KSGP

http://www.kandu.dk/