Dræberen/ El Mariachi???
Fra : Pierre Roland

Dato : 14-06-04 10:36

Jeg har købt denne film for et stykke tid siden og har ikke set den, da der
er en "kommentator" igennem hele filmen, der fortæller hvad, hvor og hvordan
heletiden.
Da jeg ikke har kunne slå denne "kommentator" fra og jeg ikke gider at høre
på han ja så har jeg ikke set filmen.
Så er mit spørgsmål om det er mig der er dum og ikke kan finde ud at at slå
disse kommentar fra eller om filmen bare er lavet sådan.

Pierre

Fra : Morten DH

Dato : 14-06-04 10:53

"Pierre Roland" <pierre-karina@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
slå
> disse kommentar fra eller om filmen bare er lavet sådan.

Det kommentar spor kan slås fra - hvordan afhænger af din afspiller... Men
filmen er bestemt værd at se, så skynd dig at finde manualen til din
afspiller og få skiftet lydspor

Fra : Erik

Dato : 14-06-04 10:56

Pierre Roland wrote:
> [...]
> Så er mit spørgsmål om det er mig der er dum og ikke kan finde ud at
> at slå disse kommentar fra eller om filmen bare er lavet sådan.

Har du forsøgt at skifte lydspor med fjernbetjeningens "audio"-knap?

/Erik

Fra : Martin Helbo

Dato : 14-06-04 13:15

> [...]

slå
> disse kommentar fra eller om filmen bare er lavet sådan.

Det er en fejl på disken. Jeg havde også fået sådan en udgave, men fik den
byttet hos Dvdoo.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk