sms fra nettet , hvor ?
Fra : csm

Dato : 14-06-04 10:12

kender du et godt alternativ til
http://mailkalender.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200
denne udemærket tdc(tro det eller lad vær!) tjeneste lukker for andre end
tdc kunder d. 15.juli

-klip-
Vi lukker alle tjenester på Mail og Kalender med virkning fra 15. juli 2004.
Behovet for en kalender- og e-mailfunktion er i dag minimal, da de fleste
mobiltelefoner indeholder både kalender og e-mail klient. Se hvordan du
henter en opsætning til e-mail.

Husk derfor, at overføre eventuelle kontaktpersoner eller kalenderaftaler
til din mobiltelefon inden tjenesten lukkes.

Efter den 15. juli vil der stadig være mulighed for at sende sms'er fra
tdcmobil.dk - Det kræver blot, at du er TDC Mobil kunde.

Fra : -=HiTech666=-

Dato : 14-06-04 10:22

www.gratisbesked.dk
www.sendsms.dk
www.smsme.dk

Fra : csm

Dato : 14-06-04 10:44

"-=HiTech666=-" <alfabeta58@hotmail.com> wrote in message

> www.gratisbesked.dk
> www.sendsms.dk
> www.smsme.dk

ok. tak - men ingen af de sms'er jeg har sendt fra ovenstående til mit
telmore nr. kommer ikke frem
Er der ikke et sted hvor modtageren modtager sms med min nr. som afsender
inden et par min. ?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 14-06-04 19:52

> ok. tak - men ingen af de sms'er jeg har sendt fra ovenstående til mit
> telmore nr. kommer ikke frem

Nej det var vist ikke lige de bedste forslag du fik der

> Er der ikke et sted hvor modtageren modtager sms med min nr. som afsender
> inden et par min. ?

Jo da, der findes op til flere af slagsen... Jeg har lavet en oversigt over
de bedste på http://vindenand.dk under menupunktet "Send GRATIS SMS".
Skulle undre mig meget der om ikke du der kan finde noget du kan bruge...

--
Michael
Send alle de GRATIS SMS du lyster - http://vindenand.dk

Fra : Kim S

Dato : 14-06-04 12:28

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev i en meddelelse
> kender du et godt alternativ til
> http://mailkalender.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200
> denne udemærket tdc(tro det eller lad vær!) tjeneste lukker for andre end
> tdc kunder d. 15.juli

Joe...Men det er jo så'n set TDC der har købt Telmore, så mon
ikke man er "kunde" dér når det er "Moderselskabet" ?

Mvh, Kim

Fra : Mark

Dato : 14-06-04 12:51

"Kim S" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Joe...Men det er jo så'n set TDC der har købt Telmore, så mon
> ikke man er "kunde" dér når det er "Moderselskabet" ?

Nej.

Mvh
Mark

Fra : Ebbe

Dato : 14-06-04 13:06

http://freesms.dk/

Det koster dog 10kr, hvis de skal komme fra dit nr, men det er en
engangspris..

Ebbe

Fra : csm

Dato : 14-06-04 14:47

"Ebbe" <ebbe@skummerDOTcom> wrote in message
> http://freesms.dk/
>
> Det koster dog 10kr, hvis de skal komme fra dit nr, men det er en
> engangspris..

ok. den virker hurtigere.

Men der står : En opgradering er gyldig i 30 dage
hvor vildt er det med de reklamer de sender ? og hvor afmelder man sig ?

Fra : safehouse.dk og bigs~

Dato : 20-06-04 12:35

On Mon, 14 Jun 2004 11:12:04 +0200, "csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> wrote:

>kender du et godt alternativ til
>http://mailkalender.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200
>denne udemærket tdc(tro det eller lad vær!) tjeneste lukker for andre end
>tdc kunder d. 15.juli

Prøv at ta' et kik forbi http://smssender.safehouse.dk

M.v.H

René R. Nielsen