Flere mellemrum i tekst på hjemmeside.
Fra : Christian Haugwitz

Dato : 13-06-04 22:22

Hej NG

Jeg har noget ascii text, jeg gerne vil have sat ind på en hjemmeside, men
formateringen ryger,
da der er nogle steder med en lang række mellemrum, disse forsvinder.

Kan man sørge for at de mange mellemrum bevares på hjemmesiden?

mvh
Christian Haugwitz

Fra : Kristian Thy

Dato : 13-06-04 22:24

Christian Haugwitz uttered:
> [...]
> da der er nogle steder med en lang række mellemrum, disse forsvinder.
>
> Kan man sørge for at de mange mellemrum bevares på hjemmesiden?

Ja. Smid teksten ind i et <pre>-element.

\\kristian
--
http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt

Fra : Christian Haugwitz