hvor kan jeg få fat i Javascript
Fra : Kristian

Dato : 13-06-04 14:45

hej jeg har hørt man kan lave login i Javascript.
men hvor kan jeg få fat i det program? og hvordan virker det ?

Mvh
Kristian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 13-06-04 15:20

On 13 Jun 2004 13:45:01 GMT, Kristian <mudde@jubiimail.dk> wrote:

> hej jeg har hørt man kan lave login i Javascript.

Det skulle vel aldrig være i <URL:
news://<40cc44eb$0$23876$14726298@news.sunsite.dk> du har hørt det?

> men hvor kan jeg få fat i det program? og hvordan virker det ?

I svaret står der, at der er et script på html.dk under scripts.
Dvs. hvis du prøver at trykke på menupunktet "Scripts", så er du godt på
vej.
Hvis du gerne vil have en javascript løsning, så prøv at trykke på
"JavaScripts".
Herefter skulle du gerne have en side med forskellige scripts delt op i
flere kategorier.
Det du er interesseret i er nok den der hedder:
Javascript - Password løsninger

--
Ryan Kristensen

Fra : Kristian

Dato : 14-06-04 16:21

Ja men hvor kan jeg købe programmet ?
Hvor maget koster det ?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-06-04 18:34

Kristian skrev:

> Ja men hvor kan jeg købe programmet ?
> Hvor maget koster det ?

Du skal ikke bruge noget program - javascript kører direkte i
browsere der understøtter den slags (praktisk taget alle), og hvor
det ikke er slået fra.

NB: Det er svært at se hvem du svarer og hvad du svarer på når du
ikke citerer noget.
Læs gerne siden her: <http://html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp>
--
Jens Gyldenkærne Clausen