Hvad skal man gå efter vedr. en telefon me~
Fra : Henning Lund

Dato : 13-06-04 13:48

For en bekendt har jeg sat en købsannonce i markedsgruppen for
mobiltelefoner, han er ikke så avanceret men vil af en eller anden grund
have skiftet sin gamle trætte 3210 ud med en anden, der skal være
farveskærm i telefonen, hvorfor aner jeg ikke men lovede at hjælpe med
at finde en.
Hvad vil i anbefale af mærke i brugt til få penge, manden er over 50 år
og bruger den udelukkende til telefoni, vibrator vil han også gerne
have.
Jeg kunne forestille mig at det med farveskærmen er for at undgå at
blive drillet med at have en oldsag af en telefon på hans job, men han
vil sq ikke sige det

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk