Lang tid siden sidst....
Fra : ° Jane °

Dato : 13-06-04 13:26

Men vi har haft utrolig meget om ørene, så opdatering af katteside +
billeder har vi slækket på.

Jeg skrev fra et stykke tid siden om vores kuld på 5 killinger, hvor de 3
døde ret hurtigt efter fødslen.

Nu er den hvide også død (lang tid siden), og jeg sendte den til obduktion
(1700 kr... pyyhh), hvor de fandt ud af, at det var en infektion (kan ikke
huske navnet - har det på en obduktionsseddel), som de har fået allerede
inde i maven på moderen, som så medfører døden før eller siden - ofte inden
for de første få dage. Så jeg kunne ikke have gjort noget imod det - uanset
hvad...

MEN - Rotten - den røde/hvide lever stadig i bedste velgående og er parat
til at forlade hjemmet, hvis nogen skulle være interesseret.

Han er fra 27. februar og er derfor mere end de 12 uger, da vi ventede
grundet en meget sørgelig nyhed - nemlig at moderen - NALA - blev kørt over
her fra ca. 3 uger siden, hvor vi simpelthen ikke kunne overskue at også
rotten skulle væk på samme tidspunkt.

Nu har Rotten knyttet sig meget til vores anden kat - Nancy - og derfor vil
det måske være bedst, hvis han kommer til et hjem, hvor der er anden eller
andre katte?

Langt brev - men meget er sket siden sidst.

Sorry for ikke at have opdateret kattesiden - men tiden flyver og at kattene
har det godt er vigtigere end at siden er flot!

Mvh Jane

http://www.125.dk/cats/killingerjuni2004.html

Fra : Ragna

Dato : 14-06-04 12:43

Hej Jane!

Jeg kan godt huske dine to dejlige katte, Nala og Niels (?) og historien om
de små killinger, der døde, selv om du gjorde alt for at hjælpe dem.
Det var synd for jer, at det gik sådan; men i det mindste ved du efter
obduktionen, at du ikke kunne have gjort mere end du gjorde.
Rotten ser sund og dejlig ud, så hvis I kan nænne at komme af med ham, kan
han sikkert sagtens finde et godt hjem.

--
Venlig hilsen, Ragna.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-06-04 15:55

> [...]
inden
> for de første få dage. Så jeg kunne ikke have gjort noget imod det -

Hej Jane.
Jeg har flere gange tænkt på hvordan det gik dig og mislingerne. Sikke en
omgang i var igennem.
Rotten ser nu rigtig dejlig ud Mon ikke han er en "keeper" *G*

Hvis du skulle falde over den attesten, så kunne det da være interessant at
høre hvilken baktusse der var på spil. Måske det var en e-coli?
For det var da en rigtig trist omgang

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : ° Jane °

Dato : 16-06-04 16:45

[snip]

> [...]
>
> Hvis du skulle falde over den attesten, så kunne det da være interessant at
> høre hvilken baktusse der var på spil. Måske det var en e-coli?

Hejsa

Ja - attesten må jeg lige få fundet imellem mine 596 andre papirer... Pyyyh
der er travlt for tiden.

Ja - han ER skøn, men vi vælger dog at finde et godt hjem til ham.

Han er en rigtig "tromler", der bare vil frem af... Skøn og en basse er han
også. God kraftig og utrolig smuk.

Så i må jo sige til, så han ikke bliver alt for "gammel", inden han kommer
ud til sin kommende ejer.

Mvh Jane - der skriver igen, så snart obduktions-rapporten er fundet frem
fra bunkerne...