Musik til TV2-Zulu's "Årets tudeprinsesse"
Fra : Casper

Dato : 04-05-01 09:59

Hejsa

Kan nogen mon hjælpe... Zulu kørte en udnævnelse af Årets
tudeprinsesse 2001. Under disse korte indslag blev der spillet noget
virkelig "funky" musik. Kan nogen hjælpe med at finde frem til
kunstner og/eller titel??

På forhånd tak!

Casper

Fra : Troels

Dato : 04-05-01 00:37

> [...]
> tudeprinsesse 2001. Under disse korte indslag blev der spillet noget
> virkelig "funky" musik. Kan nogen hjælpe med at finde frem til

Så hut jeg visker var det Mirwais (ham gutten der har produceret music for
madonna). Sangen hedder Naive song.
Og tro det eller lad være manden er vist over 40. Jeg har prøvet at
forstille mig min far lave så kool elektronisk musik og som producer for
Madonna, men det holder sgu ikke helt....

/Troels

Fra : Ronja Røver

Dato : 04-05-01 15:03

> Sangen hedder Naive song.
Nummeret "Paradise(not for me)" blev vist også benyttet i slutningen..
Mirwais' album "prodction" er klart anbefalelsesværdigt!

Tjek også filmen "Snatch", hvor nummeret "Disco Science" brager ud mens en kanin og Tyrone bliver "regular fucked" !

Ronja

Fra : Anders Lauge Madsen

Dato : 08-05-01 12:13

"Ronja Røver" <remove-cafe@paradis.dk> wrote in message
> Tjek også filmen "Snatch", hvor nummeret "Disco Science" brager ud mens en
kanin og Tyrone bliver "regular fucked" !

Bliver de ikke "Proper fucked"? ;)

Mvh

Anders

Fra : Jacob Holm

Dato : 08-05-01 12:15

Anders Lauge Madsen wrote:

> "Ronja Røver" <remove-cafe@paradis.dk> wrote in message
> kanin og Tyrone bliver "regular fucked" !
>
> Bliver de ikke "Proper fucked"? ;)
>
> Mvh
>
> Anders

Hvis de bliver noget, hedder det altså "properly fucked", sagde humanisten :-þ

Mvh. Jacob.

Fra : Ronja Røver

Dato : 08-05-01 22:21

Helt korrekt!! Jo,,,