parvovirus igen!
Fra : Battlefield´s

Dato : 13-06-04 09:12

Hej
Jeg har lige hørt i radioen at der florerer en del Parvovirus igen. Derfor:
husk at vaccinere jeres hunde!
Desværre sagde han ikke hvor i landet det var.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Ann Nielsen

Dato : 13-06-04 09:25

Hej
> [...]
Derfor:
> husk at vaccinere jeres hunde!
> Desværre sagde han ikke hvor i landet det var.

Hej Vibeke.

Hvad er Parvovirus? Hvad gør det?
Jeg har fået vaccineret min hund, selvfølgelig, men jeg må godt nok
indrømme, at jeg ikke aner hvad det er at de vaccinerede ham imod :) Og hvad
der ville kunne ske hvis han ikke fik vaccinationerne :)

Mvh.

Ann Nielsen

Fra : Holm

Dato : 13-06-04 09:45

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hvad
> der ville kunne ske hvis han ikke fik vaccinationerne :)

Hej Ann

Når din hund bliver vaccineret så er det også mod parvovirus. Dyrlægerne
bruger en kombinations vaccination mod flere sygdomme bla smitsom
leverbetændelse og parvovirus ...
Du kan læse om sygdommen her :

http://hjem.get2net.dk/marcel/hunde5.html

Eller her :