Kommende udgivelser ?
Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 12-06-04 21:29

Jeg spurgte for noget tid siden om den danske Paw kom på DVD, der var
så en flinker mand der gav mig en side at kigge på.

Meeen er der nogen der har kendskab til en web side hvor kommende
(også langt ude i fremtiden) DVD udgivelser står nævnt, vel at mærke
på internationalt plan og ikke kun i lille DK.

Jeg er ivrig anvender af IMDB, men jeg finder ikke rigtigt den
funktion derude, måske bare mig der søger forkert .

Mvh
Klavs.

Fra : Morbid Angel

Dato : 12-06-04 22:41

On 12 Jun 2004 13:29:29 -0700, klaro@mailcircuit.com (Klavs Rommedahl)
wrote:

> [...]
>
>Jeg er ivrig anvender af IMDB, men jeg finder ikke rigtigt den
>funktion derude, måske bare mig der søger forkert .

Her er lidt

http://www.comingsoon.net/
http://www.dvdscan.com/default.htm
http://www.laserdisken.dk/html/
http://www.dvdanswers.com/
http://www.dvdbeaver.com/
http://www.dvdcompare.net/
http://www.asiandvdguide.com/
http://www.dvdforum.nu/

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 15-06-04 09:27

"MJ23" <martinFJERNDETTE@mail.dk> wrote in message news:<40ccae70$0$252$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Der er også http://www.danskedvd.dk/
>

> /MJ23

Takker, men det var den jeg mente første gang .
Mvh
Klavs.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 15-06-04 09:26

Morbid Angel <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message news:<4ntmc0tbii399ri59j9ej2ilnjoq4aqkl2@4ax.com>...

> Her er lidt
>
> http://www.comingsoon.net/
> http://www.dvdscan.com/default.htm
> http://www.laserdisken.dk/html/
> http://www.dvdanswers.com/
> http://www.dvdbeaver.com/
> http://www.dvdcompare.net/
> http://www.asiandvdguide.com/
> http://www.dvdforum.nu/
>

> Mvh
>
> MA
>
> ///
> My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Hejsan.
Takker og bukker. Og nej det var sgi da ikke lidt. Der er jo mange
gode ting derude .
Mvh
Klavs.