Hitman Contracts: Den er vist lidt meget t~
Fra : Torben

Dato : 12-06-04 20:32

Hej
Hitman contracts, er den ikke meget tung i grafikken.
Sådan i alt almenhed. For hitman 2'eren kører meget bedre. Er det ikke
rigtigt.
Min pc er temmelig heavy til tunge grafikkrævende spil, så den burde kunne
køre HC uden at være tung i det?
-
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-04 21:16

On Sat, 12 Jun 2004 21:32:00 +0200, "Torben" <a@a.dk> wrote:

> [...]
>rigtigt.
>Min pc er temmelig heavy til tunge grafikkrævende spil, så den burde kunne

Den kører meget meget godt på min ikke tidssvarende pc, men med et ATI
Radeon grafikkort. Samme konfiguration som jeg brugte ved Hitman 2. Og
jeg kan altså ikke mærke forskel.

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it - Life of Brian
Hent Webgallery V3 her.

Fra : Torben

Dato : 12-06-04 23:28

Hej.

Ok!
Hvad syntes andre?
-
Torben

"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> skrev
i en meddelelse news:u1pmc01ob5fdjtjnmpjqtb0j21s4590rqq@4ax.com...

Fra : Torben

Dato : 13-06-04 00:23

Fra : Torben

Dato : 13-06-04 00:29

PS:
I HC såsnart jeg starter spillet og 1. objectives kommer og jeg står i
lyset, der foran "faderen" og går ind af den første dør og to kloner ligger
der til hver sider, da begynder mine musebevægelser allerede at blive
langsomme som om at framerate'en sløves ned, når jeg bevæger musen. Så
slemt er det slet ikke i Hitman 2.
Kan jeg får noget hjælp til dette problem eller er det bare sådan hos jer
også i Hitman Contracts?
-
Torben

Fra : Zup Zuip

Dato : 13-06-04 06:16

Torben wrote:
> Hej.
>
> Ok!
> Hvad syntes andre?
> -

Jeg kan ikke spille den, den kører meget trægt i forhold til 2'eren.

Fra : Quadro

Dato : 14-06-04 10:14

"Torben" <a@a.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Ok!
> Hvad syntes andre?
> -
Jeg er enig med dig. Hit2 kører perfekt på min maskine. Hitman Contracts er
som du siger rimlig tung at danse med.

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-06-04 08:41

> [...]
> rigtigt.
> Min pc er temmelig heavy til tunge grafikkrævende spil, så den burde kunne

Hej

Nu skriver du at din pc er temmelig heavy til tunge grafikkrævende spil
Og hvad kalder du så temmelig heavy ??
Spillet kører perfekt på min gamle pc.
P4 2400 - 768 mb ram - ATI 9800 Pro
Har du de sidste driver installeret til alt?
Det er ikke nemt at hjælpe folk når de ikke skriver hvad for en pc de har,
jeg kender nogen der mener de har en meget heavy pc, og det er en P4 1700
256 mb ram,
Og det er ikke en heavy pc ;)..

Mvh
Kurt

Fra : Snuden

Dato : 13-06-04 14:18

On Sun, 13 Jun 2004 09:41:02 +0200, "Kurt Lund"
<klander52@hotmail.com> wrote:

> [...]
>jeg kender nogen der mener de har en meget heavy pc, og det er en P4 1700

Næ, men det behøves heller ikke. Hitman Contracts kørte stort set
problem frit på min gamle æske, som er en P3-800 m. 512 MB RAM og et
GForce 2 grafikkort med 32 MB RAM. Så det. Jeg skulle blot slække lidt
på detaljerne i grafikken (hvilket jeg har det fint med), så kørte det
problemfrit.
--
Snuden

Fra : devilman

Dato : 13-06-04 23:33

ingen problemer her:
3000 Barton XP 333Hz
400HZ 1.5GB DDRram
ATI 9800 Pro
no_cd

---------------©----------------------

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 16-06-04 20:46

> [...]
> rigtigt.
> Min pc er temmelig heavy til tunge grafikkrævende spil, så den burde kunne

Jeg er nød til at sætte Post Filter til none
ellers er det en hakkende mus i menu'en
, selve spillet er lige spilbart, med post filter til medium
alt andet sat til max.

Det bekræfter blot min teori , at nvidia enu ikke kan
det dér med pixel/vertex shading rigtigt godt.

AMD 3200+ , 1 GB pc3200, FX5900xt 390@500 700@900, winxp,dx9

Jan Rasmussen

Fra : Torben

Dato : 17-06-04 17:45

"Jan Rasmussen" <qwe@qwe.qwe> skrev i en meddelelse
> [...]
> alt andet sat til max.
>
> Det bekræfter blot min teori , at nvidia enu ikke kan
> det dér med pixel/vertex shading rigtigt godt.

Ja, måske noget om det.
Også efter meldningerne her i tråden at smådømme .
hmm.. gad vide om et ATI 9800 Pro skulle erhverves.
Fandens.. hvorfor kunne io interactive ikke bare have fortsat med flere
missioner efter 2'eren istedet for alt det "ekstra" engine halløj.
-
Torben

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 17-06-04 21:46

"Torben" wrote

> hmm.. gad vide om et ATI 9800 Pro skulle erhverves.

Ved ikke
Contracts fungerer da udmærket på følgende maskiner
p4 2.4 512Mb TI4200 WD raptor/Sata
p4 2.6 512Mb 9600Pro WD raptor/Sata
Det er dog ikke ved højeste opløsning

- Peter

Fra : Torben

Dato : 18-06-04 20:36

Hej
Jeg har lige stillet lidt i biosen. og det var mere præcist : 'AGP Fast
Write' der var sat 'disabled'.
Men nu ændret til 'enabled'.
Forklaring;
AGP Fast Write: Selecting enabled allows to use Fast Write protocol for 4X
AGP card.

Jeg studsede lidt over det og tænkte at man da også skal gøre alting selv.

Det hjalp meget, men det er stadig trægt

Følgende har relevance til tråden så poster det her. Har jo at gøre med om
det hjælper i spillet Hitman Contracts.

Tør, tør ikke, at overclocke (Geforce4 Ti 4200), hvor meget kan jeg roligt
oc med. Står nu på fabrikat 250/446 ?
og tør godt at overclocke min cpu en lille smule Atlon xp 2200+,
Men hvor meget hjælper det på HC at overclocke de to/tre ting?

-
Torben

Fra : Torben

Dato : 22-06-04 01:46

> [...]
> og tør godt at overclocke min cpu en lille smule Atlon xp 2200+,
> Men hvor meget hjælper det på HC at overclocke de to/tre ting?

?''mål flyttet til anden newsgroup: News:dk.edb.hardware.overclocking
-
Torben