Anbefaling af familiecampingplads (hytte) ~
Fra : Michael Døj

Dato : 12-06-04 19:49

Hej i gruppen!

Vi er 4 voksne + et barn på 1 år, som skal på ferie sammen i uge 33.
Vi søger en hytte / lejlighed (til 5 peroner) på en campingplads eller i et
feriecenter.

Konkret ønsker vi:
"Familieveligt" sted, dvs. at stier / veje skal egne sig til klapvogn, og
fest
og glade dage sker nogenlunde afdæmpet om natten. (Læs: Normal, respektfuld
adfærd søges).
Tæt på strand og / eller byer, seværdigheder m.m.
Skal ligge i jylland, på Fyn, eller nogle af de fynske øer.
Prisniveau: Max dkk. 3.500,- for 3-5 dage. Behøver ikke være over en
weekend.

Håber i vil give mig nogle anbefalinger, der kan hjælpe os på en god ferie.
På forhånd tak for hjælpen og fortsat god weekend.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Michael Døj, Esbjerg

Fra : Anette

Dato : 12-06-04 22:24

Michael Døj <md@dojszz.dk> wrote:
> Håber i vil give mig nogle anbefalinger, der kan hjælpe os på en god
> ferie. På forhånd tak for hjælpen og fortsat god weekend.

Der er vældig hyggeligt i Willemoes Camping ved Assens. Tæt på god
badestrand, og på byen, der har masser af gode forretninger og mange
aktiviteter om sommeren og det er under de 3500 pr uge. Læs mere på
http://www.camping-willemoes.dk/dansk/danskindex.htm

/ Anette

Fra : Michael Døj

Dato : 14-06-04 20:16

> [...]
> badestrand, og på byen, der har masser af gode forretninger og mange
> aktiviteter om sommeren og det er under de 3500 pr uge. Læs mere på

Hej Anette

Tak for dit forslag, det vil vi lige kigge nærmere på.