Killing søges i Esbjerg området.
Fra : Kent Moust

Dato : 12-06-04 18:43

Hej Alle.

Vi søger en lille kat på max 4mdr.
Alle vi ringer til der har killinger har lige afleveret den sidste, så vi
har ikke været så heldige.

Er der nogen der kender til en bette mis der søger et nyt hjem så send
endelig et par billeder og nogle info på dyret til:

cbrforafunnylife@esenet.dk

For at være fair, vil vi fortrække en kat der har været hos dyrlægen og fået
ormekur.

Kun tilbud med rigelig billeder ønskes.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 12-06-04 19:09

Prøv at kig på www.vildkat.dk

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Mette

Dato : 13-06-04 00:55

Hej Kent!

Jeg har 3 killinger til salg. Du kan se skønhederne på:
http://www.petheaven.dk/~mette_2/katte/hittemisser/mislingerne.htm

Vi har familie i Esbjerg så vi kommer jævnligt til byen (vi bor selv i Langå
kommune).

(Svar venligst via mail, da jeg ikke altid får tjekket gruppen

Mvh. Mette
--
http://www.petheaven.dk/