Nogen som vil købe en hund.
Fra : JBH

Dato : 12-06-04 18:28

Faldt lige over denneher på QXL

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=12373286&ListingType=0&ListingSort=1
&PageNum=1&Catg=10073

Fra : Pwh

Dato : 12-06-04 18:57

JBH wrote:
> Faldt lige over denneher på QXL
>

> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=12373286&ListingType=0&ListingSort=1
> &PageNum=1&Catg=10073

Usmageligt, men de har nok travlt med at komme af med hende når hun nu er fyldt 10 uger.
Man kan så håbe på at de ikke bare nødvendigvis sælger til højestbydende, det er da lige så
usmageligt med dem der byder på den.

/Jens

Fra : Holm

Dato : 12-06-04 19:19

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Faldt lige over denneher på QXL

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=12373286&ListingType=0&ListingSort=1
> &PageNum=1&Catg=10073

GRRRRRRRRRRRR........

Usmageligt , ......

Holm

Fra : Louise

Dato : 13-06-04 09:46

Ja jeg undrer mig hver gang jeg ser en hund sat til salg på Qxl til
højestbydende. Det er dælme da dårlig opdrættermoral så det batter.
Uanset om de forbeholder sig ret til at sige nej til en køber, så er
selv ideen da forkastelig og viser at de kun ser på deres hvalp som et
handelsobjekt

Louise

www.malinoise.dk