Skærme
Fijala 3554
17" TFT spilleskærm ...Hvilken ?
Fra : K.

Dato : 12-06-04 17:27

Jeg står og skal bygge en spille computer til en 13 årig dreng, og jeg skal
bestille delene på mandag.
Han vil have en 17 " fladskærm.
Og med hans budget skal den helst ikke koste mere end ca. 3500,-
Farven skal helst være sort, sølv/sort , sølv ,eller mørkegrå.
Der skal være DVI.

Jeg synes det er svært at vælge.
Jeg søger lidt tips om hvilke skærme der er gode spilleskærme ,og som
samtidigt kan opfylde de andre krav ..

Samsung skærme er der masser af på lager rundt omkring, men er de ikke alle
ret elendige til spil?

Takker på forhånd for råd og vejledning.

Fra : Thomas VJ

Dato : 12-06-04 22:59

"K." <k@k.k> skrev i en meddelelse
<klip>

> Samsung skærme er der masser af på lager rundt omkring, men er de ikke
alle
> ret elendige til spil?

Ikke hvad angår 172x modellen - den er ret genial til spil og alt mulig
andet. Desværre er den en smule uden for det budget i har laft - den koster
ca. 4.400 kr.

mvh,
Thomas
--
dykkerteori.dk - lær at dykke på den fede måde...

Fra : K.

Dato : 13-06-04 13:33

"Thomas VJ" <forkertadresse@nowhere.invalid> wrote in message

Desværre er den en smule uden for det budget i har laft - den koster
> ca. 4.400 kr.

JA , Det er sikkert en god skærm ,men den sprænger budgettet.
Jeg har nu kig på Acer 1721ms til ca. 3.300,- .
Der er dog én ting jeg ikke har kunne finde svar på, og det er om denne
skærm leveres med DVI kabel.
Så hvis der er nogle der kan svare mig på det vil det være godt.

Fra : Dennis

Dato : 20-06-04 11:13

Hvad med:

Samsung's helt nye SyncMaster 710N - 12 Ms.

3398 kr.