Colin McRae 4 lydprobs
Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-06-04 16:56

jeg har et soundblaster live! lydkort -vistnok et 5.1 af slagsen - når jeg
spiller colin mcrae 4 knaser lyden til tider - så spiller jeg videre går den
væk men kommer så pludselig igen - det er kun i dette spil problemet
opstår - alt andet jeg laver på pcen er fint - er der et patch eller noget
andet jeg kan gøre?
at finde nye driver på soundblaster.com er umuligt - jeg kender ikke den
nøjagtige beskrivelse af mit kort - kun at det er sb live! 5.1, men dem er
der nogle stykker af - jeg har tjekket drivernumre, men ingen af dem der
står ved mit passer på nogle af de updates der ligger hos sb.com - jeg aner
simpelthen ikke hvordan jeg updater mit lydkort - ret frustrerende.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-06-04 17:04

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> ingen af dem der står ved mit passer på nogle af de updates der
> ligger hos sb.com - jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg updater mit

Hej Sniper. Hvis du bruger Windows XP, så prøv at hente denne her:

ed2k://|file|Soundblaster.Live!.WinXP.Eng.LiveWare!.3.zip|59592298|D25EF
3D27AD12C083871D602A19688BE|/

Den brugte jeg selv da jeg havde SBLive.

Hvis du tager kortet ud, kan du se modelnummeret på printet et sted,
enten trykt på det eller på et klistermærke. Skulle gerne være noget i
stil med CT-xxxx. Det nummer kan du så taste ind der hvor man downloader
drivere hos Creative Labs.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-06-04 19:27

> [...]
> enten trykt på det eller på et klistermærke. Skulle gerne være noget i
> stil med CT-xxxx. Det nummer kan du så taste ind der hvor man downloader

den fil du omtaler kunne jeg ikke finde, men jeg åbnede kabinettet og fandt
det modelnummer der - mit startede godt nok med SB, men jeg søgte på det og
fandt tre kort der passede til det nummer - de skulle åbenbart bruge samme
driver og den hentede jeg så - jeg tror faktisk ikke min live driver
nogensinde er opdateret - det er vist bare den der er i xp jeg bruger
(brugte) - men det korte af det lange er at jeg nu kan spille cm4 uden
skratten! - tak for hjælpen.

Fra : Sune Salminen

Dato : 13-06-04 20:10

sniper_Nolight wrote:

ed2k://|file|Soundblaster.Live!.WinXP.Eng.LiveWare!.3.zip|59592298|D25EF

> den fil du omtaler kunne jeg ikke finde,

Det er en Edonkey link. Du skal have Emule eller en Emule baseret klient
kørende for at kunne bruge den.

Jamen det er jo perfekt.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk