E700 vs E710
Fra : Zurfer

Dato : 12-06-04 14:54

Nogle der ved hvad forskellen udover blitz er på disse to mobiler.

Søren

Fra : *trads*

Dato : 12-06-04 16:31

Så tror jeg også at man på 710 kan tilføje et billed til en kontakt... sådan
at man kan se hvem der ringer.

Fra : MadOnion [9000]

Dato : 14-06-04 14:30

Jeg er lidt i tvivl om det, men meder også der er blitz/flash på kameraet på
710, ellers er det først på 715 det kommer.
Desuden er der kun 16 farver på den udvendige skærm på 710 (eller også er
det 715 - jeg kan ikke huske det) men det er ihvertfald nogen af de ting der
bliver ændret på i de nye modeller. Underligt at de går fra 256 farver til
16 farver, hvis man spørger mig....

MadOnion...

Fra : Zurfer

Dato : 14-06-04 15:46

Tak for svarene, mega underligt at man går fra 256 til 16 på en ny mobil.
Det fatter man ikke.

Søren