blokeret telefon?
Fra : Mig

Dato : 11-06-04 20:44

Hej.
Min bedre halvdel har en Motorola v.2288 med Telmore simkort.
Hun har desværre fået tastet pinkoden forkert ind så nu står der bare
"blokeret" i display når hun tænder den.

Hvad gør man så??? og hvordan???

Fra : Brian

Dato : 12-06-04 12:08

> Hvad gør man så??? og hvordan???

Man indtaster PUK koden og gør det nu rigtig,
ellers er det helt slut efter et par gange

Se i manualen for telefonen, eller find evt. manualen
online på eks. www.Sonofon.dk , og se hvordan det skal gøres.

Mvh. Brian

Fra : Trine

Dato : 13-06-04 18:46

"Brian" <b_denmark@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Man indtaster PUK koden og gør det nu rigtig,
> ellers er det helt slut efter et par gange
>
> Se i manualen for telefonen, eller find evt. manualen
> online på eks. www.Sonofon.dk , og se hvordan det skal gøres.

Min datter har tastet forkert på sin telefon. Og nu er den blokeret.
Uheldigvis har jeg forlagt PUK koden. Kan man få fat i den på nogen måde?

/Trine

Fra : Brian

Dato : 13-06-04 19:30

> Min datter har tastet forkert på sin telefon. Og nu er den blokeret.
> Uheldigvis har jeg forlagt PUK koden. Kan man få fat i den på nogen måde?
>
> /Trine

Ja det kan man da, kontakt Mobil selskabet, og de sender dig koden.

/Brian

Fra : Trine

Dato : 13-06-04 20:09

> Ja det kan man da, kontakt Mobil selskabet, og de sender dig koden.
>
> /Brian

Okay, det vil jeg prøve.
Mange tak for svaret.

/Trine