En kat mere ??
Fra : Mikkel \(2600\)

Dato : 12-06-04 11:02

Hej NG
Min kæreste og jeg har virkelig overvejet at få en kat mere, vi har en
dejlig hankat nu der er næsten to år, vi har haft ham i 1½ år. Her til
sommer skal vi på ferie og Mikkeline skal passes over hos svigermor hvor vi
har fået ham fra.
Der dog lige det at svigermor har fået killinger , og vi har så lidt
håbet på at Mikkeline kunne blive "venner"med en af dem i den måned han skal
være på besøg, så vi kunne få en lille ny med hjem, men er det en god ide at
gøre det på den måde ?? grunden til vi geren ville have en kat mere er at vi
har fulgt lidt med her og de fleste siger at det er bedst at have to når det
er indekatte, eller vil det slet ikke gå når det er en hankat vi har nu ??
hvad skal vi tænke over osv??

--
Mikkel 2600

mtl_NOSPAM@person.dk
(husk at fjerne _NOSPAM)

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-06-04 11:23

"Mikkel (2600)" <mtl_NOSPAM@person.dk> skrev i en meddelelse news:cuAyc.12121$Vf.631261@news000.worldonline.dk...
> Hej NG
> Min kæreste og jeg har virkelig overvejet at få en kat mere,

Supergod ide - og det vil Mikkeline med garanti også synes

> [...]
> være på besøg, så vi kunne få en lille ny med hjem, men er det en god ide at

Det synes jeg lyder godt!
Så kender Mikkeline den lille nye spradebasse,
inden den indtager sit nye hjem!
Men ellers plejer der stort set aldrig at være problemer med
at få en voksen kat til at acceptere en killing!
Og Mikkeline er jo en ganske ung kat, så det skal nok gå!

grunden til vi geren ville have en kat mere er at vi
> har fulgt lidt med her og de fleste siger at det er bedst at have to når det
> er indekatte, eller vil det slet ikke gå når det er en hankat vi har nu ??

Hvis Mikkeline ikke er kastreret, så synes jeg I skal få det gjort snarest!
En kastreret hankat kan blive alletiders legeonkel for en killing
- så endnu engang, det er en god idé med en kat mere!

Held og lykke - I kommer ikke til at fortryde det!

Mvh Eva