Tilbage!
Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 12-06-04 10:02

Hej alle. Så er jeg tilbage! Jeg formaterede min harddisk for nogen mdr.
siden og da jeg ville installere nyhedsgrupper igen var udbyderen
forsvundet!! Jeg kontaktede min host og der gik meget lang tid før jeg fik
svar! Endelig fik jeg at vide jeg kunne benytte mig af Sunsite! Ja tak, men
da jeg fik mit internetabb. ved dem havde jeg også mulighed for de binaere
grupper og det har jeg ikke nu! Men det her er da bedre end ingenting!!

Der er sket meget siden jeg var her sidst! Jenna er rykket op i
unghundeklassen. 13 mdr. gammel fik hun i Helsingør 1.pr.1.v. m/ck og BIK-4
og blev dermed kvalificeret til Cruft! Hun stod oven i købet foran den tæve
der fik Cert'et i brugshundeklassen!

Succeen fortsatte til Clubshow i Holland! Her blev hun EX1 (samme som
1.pr.1.v.) ud af i alt 57 tæver i klassen og Robin, min han i hvalpeklassen,
to' en EX2 (1.pr.2.v.) i en klasse med 17 hvalpe!!

I Roskilde blev Jenna Lørdag placeret som BIK-2, igen med ck og igen foran
cert-tæven. Søndag gik knapt så godt, men dog stadig forrygende med en
1.pr.1.v. m/ck og eneste uplacerede tæve i BIK. (Der var 5 tæver inde i
konkurrencen om BIK og de 4 andre blev placeret!).

Vi staser på at få taget brugsprøven inden for nær fremtid så hun kan rykke
op i Brugshundeklassen når den tid kommer. Desuden starter vi efter sommeren
op på markprøvetræning med Jenna! Det er noget vi ser' frem til! Robin
starter op på brugsprøvetræning men han er pt. gemt lidt af ejen da jeg ikke
mener han er moden til unghundeklassen endnu.

Jeg ser' frem til at følge gruppen igen og håber det går jer alle godt!

Rinnie

--
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Louise

Dato : 12-06-04 18:04

Tillykke med de flotte resultater og øh..velkommen tilbage hvis jeg
kan sige det; jeg er selv ret ny på banen...

Louise

www.malinoise.dk