Siemens m55 problemer?
Fra : Thomas

Dato : 12-06-04 09:18

Jeg har lige købt ovennævnte i forbindelse med oprettelse af Telia Express.
Af & til opfører den sig rimeligt underligt. Altså, den registrerer ikke at
jeg trykker eller den fjerter forbi det bogstav jeg skal bruge til sms'en,
lyset i tasterne kommer & går. Nogle gange kan jeg intet galt mærke på den,
andre gange går det mig på nerverne. Er der nogen der kender noget til det
her? Jeg har ikke planer om at indlevere den til reparation, før den
virkelig går helt i smadder. Synes bare det er lidt underligt, når den kun
er et par uger gammel.. Er der forskel på telefonens kvalitet, fordi den er
købt til en krone med sådan et tilbud? Eller kan det være batteriet der er
defekt? Ellers er det den fedeste mobiltelefon jeg har haft indtil dato.

Thomas

Fra : XoDeus

Dato : 12-06-04 11:11

Min Siemens gør det samme. Den er ligeledes langsom i opfattelse når man har
en baggrund og man hurtigt skal til at taste et nummer ind på telefonen. Er
man for hurtig så har den det med at bytte om på tallene. Lidt trælst. Jeg
har været inde ved min forhandler og han siger at den sikkert skal til rep,
men så fik jeg at vide at det er en mulig væskeskade så jeg skal nok regne
med at selv betale for det. Ikke så fedt. Det hjalp lidt på menusvartiden
ved at opdatere den med den seneste sw version fra siemens. Har du et
datakabel tager det kun 7 min.

Fra : Thomas

Dato : 12-06-04 12:51

Det hjalp lidt på menusvartiden
> ved at opdatere den med den seneste sw version fra siemens. Har du et
> datakabel tager det kun 7 min.

Hmm, må hellere få fat i sådan et kabel så. Og så kører man programmet over
via sin pc oder was? Hmm, sjovt som det der væskeskade åbentbart er ret
almindeligt.... Spassere, de er sgu' smarte..

Thomas

Fra : XoDeus

Dato : 13-06-04 08:32

Og så kører man programmet over via sin pc oder was?
a det gør man det tager ikke så langt id og kan frit hentes på siemens.com

Hmm, sjovt som det der væskeskade åbentbart er ret almindeligt....
Spassere, de er sgu' smarte..

har de sagt det samme til Dig?

Fra : Thomas®

Dato : 14-06-04 09:38

> Og så kører man programmet over via sin pc oder was?
> a det gør man det tager ikke så langt id og kan frit hentes på siemens.com

Det vil jeg da prøve så.

> Hmm, sjovt som det der væskeskade åbentbart er ret almindeligt....
> Spassere, de er sgu' smarte..
>
> har de sagt det samme til Dig?

Nej, de har ikke fået chancen endnu, men jeg ved da at de vil gøre det. Det
er jo samme problem...

Thomas