Skærme
Fijala 3554
DVI-I / DVI-D
Fra : KurtSørensen

Dato : 12-06-04 09:05

hej NG

Er der nogen der ved hvor man kan købe et kabel med DVI-I i den ene ende og
DVI-D i den anden ende?

Eller evt. en DVI-I til DVI-D adapter?

mvh Kurt

Fra : Jacob Riis

Dato : 12-06-04 19:30

KurtSørensen wrote:
> hej NG
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe et kabel med DVI-I i den ene
> ende og DVI-D i den anden ende?
>
> Eller evt. en DVI-I til DVI-D adapter?
>
> mvh Kurt

Du har ikke brug for nogen kabler med DVI-I i den ene ende og DVI-D i en den
anden

DVI-I (integrated) betyder at kablet både kan bruges til DVI-D (digitalt) og
DVI-A (analogt).

--
Jacob

Fra : Jacob Riis

Dato : 12-06-04 19:44

Jacob Riis wrote:

> Du har ikke brug for nogen kabler med DVI-I i den ene ende og DVI-D i
> en den anden
>
> DVI-I (integrated) betyder at kablet både kan bruges til DVI-D
> (digitalt) og DVI-A (analogt).

Fandt lige denne side der med nogle billeder forklarer hvordan det hænger
sammen http://www.mycableshop.com/3rd_Level/Video-Flat.htm

--
Se min weblog med tips til Mozilla Firefox
http://www.livejournal.com/users/jacob666

Fra : KurtSørensen

Dato : 13-06-04 11:35

Tak for info... Jeg kunne bare anvende det kabel jeg allerede har... Ja, jeg
føler mig lidt dum nu