Sfofanet!!
Fra : S@ndman

Dato : 04-05-01 08:22

Hejsa,

Jeg får stofanet om 14 dages tid og vil høre om man kan splitte forbindelsen
mellem 2 pc´er?? hvordan kan man evt. gøre det?? er det software man skal
bruge??

Kevin

Fra : JK

Dato : 04-05-01 09:04

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får stofanet om 14 dages tid og vil høre om man kan splitte
forbindelsen
> mellem 2 pc´er?? hvordan kan man evt. gøre det?? er det software man skal
> bruge??

ka' du ikke bare bruge en 'software'-router, såsom WinRoute, Sygate,
Wingate, osv. osv. ?

/JK

Fra : Simon Skals

Dato : 04-05-01 09:17

It seems S@ndman wrote:
>Jeg får stofanet om 14 dages tid og vil høre om man kan splitte forbindelsen
>mellem 2 pc´er?? hvordan kan man evt. gøre det?? er det software man skal
>bruge??

Hvad har det med xDSL at gøre? Hint: ikke noget.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : S@ndman

Dato : 04-05-01 10:09

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har det med xDSL at gøre? Hint: ikke noget.

I stedet for at være så saglig, kunne du måske henvise til en
ng....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Evin

Fra : Henning Birch

Dato : 04-05-01 10:16

"S@ndman" wrote:

> I stedet for at være så saglig, kunne du måske henvise til en
> ng....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Evin

Jeg kan henvise til http://www.usenet.dk kig under grupper - du vil der
finde fundatsen til denne gruppe og du vil også finde beskrivelser over
andre grupper hvor dit spørgsmål vil være relevant. Hint hvis dit
styresystem er linux skal du måske kigge under grupper der hedder noget
med *nix, det kan jo også være du skal lave noget med netværk så er det
en netværksgruppe.
Det er ikke mit job at finde den rette gruppe til dig - du skal også
lave noget selv

FUT dk.admin.netikette
--
Henning

Man skal ikke kaste med æbler når man selv er et skrog.

Fra : Christen Stephansen

Dato : 04-05-01 10:42

> I stedet for at være så saglig, kunne du måske henvise til en
> ng....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*PLONK*

/Christen Stephansen

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 04-05-01 17:24

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote:

>I stedet for at være så saglig [...]

Nej, lad os endelig passe på med det.
Det kunne jo være at gruppen gik hen og blev så saglig, at den
ligefrem ville være en fornøjelse at følge.
Det går sandelig ikke...

--
mvh.
Lasse Jarlskov