Skærme
Fijala 3554
Højeste, anbefalede opløsning (CRT)
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-06-04 01:34

Greetings!

Er der nogen der kender den højeste, anbefalede opløsning til en
ViewSonic G800 ?

Jesper G. Poulsen

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-04 06:07

Jesper G. Poulsen wrote:
> Greetings!
>
> Er der nogen der kender den højeste, anbefalede opløsning til en
> ViewSonic G800 ?

1600 x 1200 er maks opløsning for den, vil tro at den kan gøre det i
75-85Hz, men er ikke sikker.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-06-04 09:24

N_B_DK skrev:

> 1600 x 1200 er maks opløsning for den, vil tro at den kan gøre det i

Det ved jeg.

> 75-85Hz, men er ikke sikker.

65Hz.

Men maks. opløsningen er sjældent den samme som højeste anbefalede
opløsning.
Jeg kan desværre ikke finde ret meget info på den - 1280x1024
flickerfree (80Hz) - 75Hz er stadig flickerfree her hos mig (1280x960).

Og der er slet ingen anbefalet opløsning (den opløsning hvor billedet
står skarpest).

Jesper G. Poulsen