SE-P800 firmware update
Fra : Knud Erik Kofod

Dato : 11-06-04 22:26

Hej igen igen.
Jeg har ovenstående telefon på prøve.
Der medfølger den runde bord-station ( holder ) med USB stik, kan jeg selv
med denne forbindelse opgradere
firmwaren i telefonen ???, og hvor henter jeg så denne firmware ???.
Hilsen igen igen KE.

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 12-06-04 11:42

On Fri, 11 Jun 2004 23:25:40 +0200, "Knud Erik Kofod"
<knold-tot@balle-bredsten.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har ovenstående telefon på prøve.
>Der medfølger den runde bord-station ( holder ) med USB stik, kan jeg selv

ja
>, og hvor henter jeg så denne firmware ???.

Hvad tror du ville være det mest sandsynlige sted?

KS

Fra : Jens B

Dato : 12-06-04 12:04

<kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> ja

Hvordan?

> Hvad tror du ville være det mest sandsynlige sted?

Det ville jeg da også gerne vide?

Jens

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 12-06-04 13:04

On Sat, 12 Jun 2004 13:03:58 +0200, "Jens B" <no-more@spam-for-me.dk>
wrote:

><kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse

>selv

>Hvordan?

>Det ville jeg da også gerne vide?
>
>Jens

Prøv at finde ud af hvem, der har lavet telefonen - og tjek derefter
firmaets hjemmeside.

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 12-06-04 14:05

wrote: