kæderundering...
Fra : malle-brok

Dato : 11-06-04 21:53

Hej...

Er der nogle her i gruppen der arbejder med kæderunderinger, og som har lyst
til at udveksle erfaringer, da jeg har et par ting, jeg godt kunne tænke mig
at høre andre hundeføreres holdning til ???

G O D W E E K E N D

Hilsen
Carina

- - -
Danske redningshunde
http://www.redningshund.dk

Danske redningshunde - I Aalborg...
http://www.redningshund.dk/aalborg/

Fra : Martin Vollert

Dato : 11-06-04 22:15

"malle-brok" <ina_FJERNDETTE@redningshund.dk> wrote in message
> [...]
> mig
> at høre andre hundeføreres holdning til ???

Har da prøvet det et par gange, men ikke det jeg arbejder mest med.
hvad er problemet da ??.
--
Hilsen Martin.

--
Hilsen Martin.

Fra : René Kofoed

Dato : 13-06-04 09:25

"malle-brok" <ina_FJERNDETTE@redningshund.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mig
> at høre andre hundeføreres holdning til ???

Hej Carina.
Et uvidende spørgsmål : hvad er kæde rundering ??
Mvh Susanne, som ønsker i lige måde.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-06-04 14:59

"René Kofoed" <r-kofoed@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig

> Hej Carina.
> Et uvidende spørgsmål : hvad er kæde rundering ??

Hej Susanne

Næsten lige så enkelt som det lyder, flere hunde som ronderer ved siden af
hinanden med et antal meter mellem hver, således man afsøger et større
område på en gang.

M.V.H.....Benny..

Fra : René Kofoed

Dato : 15-06-04 08:42

"Benny Mortensen" <adx250bzpb@pluno.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Næsten lige så enkelt som det lyder, flere hunde som ronderer ved siden af
> hinanden med et antal meter mellem hver, således man afsøger et større

Hejsa Benny.
Tak.
Mvh Susanne.