tyrkiske undertekster
Fra : elisabeth

Dato : 11-06-04 20:15

Hej
Hvor kan man finde ud af, hvilke dvd'er der er udgivet med tyrkiske
undertekster her i DK?

Hilsen Elisabeth

Fra : Jesper

Dato : 11-06-04 20:27

elisabeth <beks@hongnet.dk> wrote:

> Hej
> Hvor kan man finde ud af, hvilke dvd'er der er udgivet med tyrkiske
> undertekster her i DK?
>
> Hilsen Elisabeth

Normalt står det bag på DVD'en f.eks. på denne her:

20 Million Miles To Earth, udsendt af Nordisk Film og bag på står der at
den har flg. undertekster:

Engelsk, polsk, tjekkisk, ungarnsk, islandsk, hindi, bulgarsk,
hebrarisk, tyrkisk, dansk, svensk, finsk, norsk, hollandsk, arabisk,
tysk, græsk, italiensk, portugisisk
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : elisabeth

Dato : 11-06-04 20:32

"Jesper" <foobar@devnull.invalid> skrev i en meddelelse
> elisabeth <beks@hongnet.dk> wrote:

klip

> Normalt står det bag på DVD'en f.eks. på denne her:

Ok. Tak. Måske ER der ikke andet at gøre, end at gå ned i en butik og starte
fra en ende af..... Det er heller ikke altid, at der er angivet
undertekst-sprog på diverse internetbutikkers beskrivelser af filmene. Jeg
leder bare efter nogle fede film, jeg kan sende min tyrkiske penneven som
gave.

Hilsen Elisabeth

Fra : Ole Kofoed

Dato : 11-06-04 21:53

"elisabeth" <beks@hongnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvor kan man finde ud af, hvilke dvd'er der er udgivet med tyrkiske
> undertekster her i DK?

Du kan se her hvilke engelske/australske udgivelser der har tyrkiske
tekster, hvis DVD'en også har danske er det samme udgivelse som herhjemme:
http://www.sendit.com/video/browseby/dvdsubtitle/Turkish
http://www.ezydvd.com.au/mech/search.zml/f=subtitles/q=Turkish

Mvh.

Ole

Fra : elisabeth

Dato : 11-06-04 22:22

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Du kan se her hvilke engelske/australske udgivelser der har tyrkiske
> tekster, hvis DVD'en også har danske er det samme udgivelse som herhjemme:

Tusind TAK!

Elisabeth

Fra : Yildizhan

Dato : 13-06-04 14:23

Man kan også se dvd film med tyrkisk tale. Fx tegnefilmen Sinbad, og det
hemmelige fulde selskab (skode film)...+ et par stykker mere som jeg ikke
husker.