Mangler cursor
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-06-04 12:45

Nu er cursoren i min T610 blevet væk! Jeg havde batteriet ude forleden og
nu opfører dig sig helt anderledes! Øv!

Hvordan får jeg cursoren igen? Det er meget svært at skrive SMS uden den.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 11-06-04 17:40

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er cursoren i min T610 blevet væk! Jeg havde batteriet ude forleden og
> nu opfører dig sig helt anderledes! Øv!

jeg har også oplevet at cursoren forsvandt... Men forklaringen på dette var
mit valg af tema!

Det var et Quicksilver-tema, hvor cursoren åbenbart ikke var tilgængelig i.

> Hvordan får jeg cursoren igen? Det er meget svært at skrive SMS uden den.

Jeg skiftede tilbage til det originale tema, og har derefter kun brugt
temaer, hvor den findes i. For ja, det er meget besværligt at skrive SMS
uden!

Mvh
Rasmus

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-06-04 02:52

Rasmus Hauge skrev :
> [...]
>
> Jeg skiftede tilbage til det originale tema, og har derefter kun brugt
> temaer, hvor den findes i. For ja, det er meget besværligt at skrive SMS

Det har du så ganske ret i - wierd!
Men tak - har skiftet tilbage til mit gamle (hjemmelavet) Peanuts tema og
har fået cursoren igen.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/