Indsamling
Fra : AEK

Dato : 11-06-04 11:33

Er I klar med en hjælpende hånd ?
Som I kan læse i Mariannnes tråd, vil hun gerne prøve en " hvisker ".
Penge hænger ikke på træer, det ved vi alle.
Men,de der har lyst og mulighed for at donere lidt - skulle vi ikke hjælpe
til ?

Marianne har gentagne gange stillet sig til rådighed, når det har brændt for
andre.
Nu kan hun måske godt bruge en hjælpende hånd til sin egen flok.

Marianne, kunne du ikke finde ud af, hvad det vil koste ?

Hilsen,
Anya, Sygeplejerske Oscar og Hyggemusen Tilde.

http://oscarogtilde.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

---

Fra : Helle

Dato : 11-06-04 11:56

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Marianne, kunne du ikke finde ud af, hvad det vil koste ?
>
> Hilsen,
> Anya, Sygeplejerske Oscar og Hyggemusen Tilde.

Det synes jeg absolut lyder som en god ide. Stik mig et kontonummer

Mvh Helle

Fra : dpl

Dato : 11-06-04 13:02

Hejsa
Jeg melder mig i gruppen af super-mistroiske, der ikke har så
forfærdeligt meget til overs for den slags. Men ikke desto mindre er jeg
helt med på at give en håndsrækning til Marianne og baby!

Gruppen dk.fritid.dyr.kat... nu med forskning!

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Nana Sørensen

Dato : 11-06-04 17:11

Hejsa gruppe...

Hvad er problemet? Jeg vil gerne hjælpe , men kan jeg få et kort resume af
hvad det handler om?

Mvh. Nana

Fra : Denise

Dato : 11-06-04 20:59

Nana Sørensen wrote:
> Hejsa gruppe...
>
> Hvad er problemet? Jeg vil gerne hjælpe , men kan jeg få et kort
> resume af hvad det handler om?
>
> Mvh. Nana

Hej
Problemet er sådan set, at Mariannes kat Baby, har brug for en eller anden
form for hjælp. Læs evt. tråden overkælen kat, for problemet. Marianne får
kun pension og speciel, måske eksperimental behandlig koster penge, hvorfor
vi der kender Marianne gerne vil hjælpe, også for at se om der måske er
muligheder i alternativ behandling, altså hvis Marianne vil prøve den vej.
Og så kender vi Marianne for hendes ugenyttige arbejde for forskellige katte
hun har taget ind for at hjælpe, bla den kat fra HongKong der kom som blind
passager med fly (hvor Baby er killing herfra). Desuden har Marianne taget
en del slæb må man nok sige, med at hjælpe alle os katteelskere med at få
focus på en ubehagelig dyrlæge. Du kan iøvrigt læse under historier om nogle
af disse ting på gruppens hjemmeside www.dk-fritid-dr-kat.dk.
Jeg har nok glemt et eller andet, men det var de store træk tror jeg.

--
Hilsen Denise

Fra : JensenJS

Dato : 11-06-04 18:53

In article <40C99F1F.90505@hotmail.com>, dplahrmann@hotmail.com says...
> [...]
> helt med på at give en håndsrækning til Marianne og baby!
>
> Gruppen dk.fritid.dyr.kat... nu med forskning!

Jeg har heller ikke meget fidus til det, men til gengæld har Marianne en
STOR-STJERNE hos mig og jeg er parat med et beløb, så hit med et konto
nummer NU!!!
mvh JensenJS

Fra : Ragna

Dato : 11-06-04 19:13

Jeg vil også gerne give et bidrag, så I må gerne opgive et kontonummer.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Jane

Dato : 11-06-04 22:11

Ragna skrev i <news:40c9f63d$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> Jeg vil også gerne give et bidrag, så I må gerne opgive et kontonummer.

Jeg vil tro det er nemmest at bruge den her:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/vildkatte/tortiekontoen.php
4875 4875976958

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 11-06-04 15:42

Kan kun give dig ret Anya, og jeg er med på pengedontation....hit med
kontonummer !

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 12-06-04 10:26

Jeg har godt nok ikke mange penge men vil gerne give 50 kr og som man sige,
mange bække små.
Så send mig et kontonummer

Linda