Billigste taletidskort
Fra : Mig Selv

Dato : 11-06-04 08:35

Hej gruppe

Hvor får man mest for pengene, ved køb af taletidskort (skal bruge et idag
!!).

/MigSelv

Fra : Fischer

Dato : 11-06-04 08:50

> Hvor får man mest for pengene, ved køb af taletidskort (skal bruge et idag
!!).

Hvis du kan tanke online, er det et af disse:
Telia Cash (net/sms-optankning): 70 øre pr. minut / 20 øre pr. SMS.
Orange Just Talk (net-optankning): 85 øre* pr. minut / 20 øre pr. SMS
TDC Mixit Kontant (net-optankning): 95 øre pr. minut / 20 øre pr. SMS

*(75 øre til 3 Orange numre + 1 fastnetnummer).

Bemærk at Orange og især Telia har huller i deres dækning i de tyndt
befolkede områder af landet.

*Fischer

Fra : Mig Selv

Dato : 11-06-04 08:57

Skal helst ikke være online tankning.

Jeg skal have testet en mobilos, og så vil jeg ikke oprette abb. da den med
stor sansynlighed skal sælges videre....

/MigSelv

Fra : Fischer

Dato : 11-06-04 09:07

> Skal helst ikke være online tankning.

Telia Cash og Orange Just Talk kan også fyldes med skrabekort.
Og TDC har Mobiltid som kan fyldes med skrabekort.
For dem alle gælder blot at minutprisen bliver meget højere.

*Fischer

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-06-04 21:33

On Fri, 11 Jun 2004 09:49:56 +0200, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>
>*(75 øre til 3 Orange numre + 1 fastnetnummer).
>
>Bemærk at Orange og især Telia har huller i deres dækning i de tyndt

Hvordan definere du huller i dækningen?

'Man kan vel diskutere kvaliteten af dækningen, selvom alle mener de
dækker godt i byen, så har alle udbyderne deres områder der dækker
beder end andre selvfølgelig. Men TDC sætter sku master alle vegne...
Nu vil de også have en mast på den bygning jeg bor, hvor der allerede
er fuld dækning indendøre, og masten sidder 150meter væk, på den anden
side af vejen. og smider lige en mobil-mobil mast op for at
tilfressstille en stor kunde som vil have dæknign deres betonkælder.
osv. Nu skifter jeg godnok til cbb, og så må man se om Sonofon´s
dækning er blevet bedre siden 95 hvor jeg sidst havde noget med
sonofon at gøre.

Telia og Orange er vist rimeligt rundhåndet med deres vudering af
deres dækning... Man skal vist op i en gran i 100 meters højde. for at
deres dækningskort holder vand. jeg tør ikke tænkte på hvor elendig
3´s dækning stadig er.