Kamera 2mp i, eller i forbindelse med tele~
Fra : Max

Dato : 11-06-04 06:20

Er her nogen som ved om man kan få det?

Problemet er at når vores montører at ude i landet, nogle gange gerne skulle
kunne tage nogle billeder at nogle ting, som de så kan sende hjem. men det
er ikke i god nok kvalitet til vi kan bruge det til noget.

Så det vi leder efter at en løsning hvor i der indgår en telefon(eller anden
bærbar forbindelse til nettet) og et kamera på 2mp...

Er der nogen som har nogle gode forslag?

På forhånd tak

Max

Fra : Kostas

Dato : 11-06-04 07:02

"Max" <maxsesNOT@hotmail.com> wrote in

> [...]
> anden bærbar forbindelse til nettet) og et kamera på 2mp...
>
> Er der nogen som har nogle gode forslag?

jeg mener det tætteste du kommer pt er nokia 7610 med 1mpixel. Kvaliteten
er da ganske god sammenlignet med andre mobiltelefoner.

Men sammenligner du med et kamera mangler den naturligvis en del.

mvh

Kostas

Fra : Max

Dato : 11-06-04 07:19

> jeg mener det tætteste du kommer pt er nokia 7610 med 1mpixel. Kvaliteten
> er da ganske god sammenlignet med andre mobiltelefoner.
>
> Men sammenligner du med et kamera mangler den naturligvis en del.

Okay, ved nogen hvornår LG T5100 kommer på gaden?

/Max