3 og guldpakke
Fra : Hjalte

Dato : 10-06-04 23:11

hejsa..
Jeg har for et par dage siden fået mig en tre med en gulpakke...

Som jeg har forstået det, kan jeg hente alt det jeg vil (lige på nær,
ringetoner og spil), uden at det koster mig noget.
men hvad med GPRS takst?
Skal jeg betale for det?

---
MVH.
Hjalte

"Lad være med at smide mælken ud når der ikke er mere i den, du får et kort pust af glæde næste morgen når du tror at der er noget tilbage."

Fra : GrillBillerDK

Dato : 11-06-04 10:56

10kr pr 1mb

Fra : Søren Christensen

Dato : 11-06-04 15:19

"Hjalte" <hjalte@reloaded.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Som jeg har forstået det, kan jeg hente alt det jeg vil (lige på nær,
> ringetoner og spil), uden at det koster mig noget.

Så længe du opholder dig på 3 portalen slipper du. Men så snart du bevæger
dig uden for 3 portalen koster det 10kr/mb uanset om det er via 3's net
eller via Gprs!

Venligst