camping på sjælland
Fra : Sanand

Dato : 10-06-04 19:12

Hejsa!

Er der nogen her der kender en god campingplads på sjælland - vi har
overvejet skovly camping ortved, ved ringsted- da den ligger ret centralt
til div. udflugtsmål.

hilsen
susanne

Fra : Per H

Dato : 10-06-04 19:40

On Thu, 10 Jun 2004 20:11:54 +0200, "Sanand" <sanand@netguard.dk>
skrev:

>Hejsa!
>
>Er der nogen her der kender en god campingplads på sjælland - vi har
>overvejet skovly camping ortved, ved ringsted- da den ligger ret centralt
>til div. udflugtsmål.

den ser ellers kanon ud. måske man skulle tage derned istadet for
absolon camping. men jeg kender ikke skovly.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 10-06-04 21:27

skrev:

>Hejsa!
>
>Er der nogen her der kender en god campingplads på sjælland - vi har
>overvejet skovly camping ortved, ved ringsted- da den ligger ret centralt
>til div. udflugtsmål.

Så lige nærmere efter. . vi har faktisk ligget på den.

det er en dejlig ren plads, toiletbygningerne er lidt gamle, men
særdeles velholdt, med musik, der er en sø, hvor du skal se om du kan
ligge, der er alle tiders udsigt. Der er derfra en lille gåtur i
skoven på ca 20 minutter, og så er du på pladsen igen.

Værtparret er utrolig varme og flinke, og tom vogn koster 10 kr pr
døgn.

Der er mange legeredskaber rundt omkring.
der er en del fastliggere, men der er der jo alle steder.

En plads jeg vil vende tilbage til..

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Sten Bo

Dato : 11-06-04 18:59

Per H wrote:

> [...]
> døgn.
>
> Der er mange legeredskaber rundt omkring.
> der er en del fastliggere, men der er der jo alle steder.

Vi var på skovly for et par år siden - man havde også en dejlig
svømmepøl.

Og så kan vi godt li beplantningen - flotte træer, der står så man ikke
glor ud på rækker af hinanden, men med sol og ly befinder sig på en af
Sjølunds fagreste rydninger. Nå, skal ikke underkende andre dejlige
steder, men vi bryds os ikke om pladser der får det hele til at ligne en
overfyldt vinteropbevaring eller midt en permanent kø på motorvejen.

Altså et dejligt sted.

Hilsen Sten Bo