Arkivvejviser
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 10-06-04 18:06

For få 'øjeblikke' siden havde jeg et link til
http://www.lokalarkiver.dk/Arkivvejviser2000/Kbenhavn.htm men nu er den
som fordampet.
Det var en arkivvejviser der var ganske nyttig.
Syntes nok det er lidt r..... at fjerne den uden forvarsel, eller er det mig
der har ligget for længe i solen og har fået svip??

Flemming Svendsen.

Fra : aafe

Dato : 10-06-04 18:16

On Thu, 10 Jun 2004 19:05:40 +0200, "Flemming Svendsen" wrote:

> [...]
>Syntes nok det er lidt r..... at fjerne den uden forvarsel, eller er det mig
>der har ligget for længe i solen og har fået svip??

Jeg ved ikke, om den er blevet erstattet med denne:

http://www.lokalarkiver.dk/vejviser/kbh.pdf

men, den fremkommer ihvertfald, hvis man går tilbage til
udgangspunktet og klikker på København.

med venlig hilsen
Arne

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 11-06-04 07:53

> http://www.lokalarkiver.dk/vejviser/kbh.pdf
>
> men, den fremkommer ihvertfald, hvis man går tilbage til
> udgangspunktet og klikker på København.
>
> med venlig hilsen
> Arne
************
Jo, det tror jeg, men jeg syntes at det er underligt man ikke lægger en
varsel en tid inden man bare river den ned.
Jeg bruger Linksiden http://www.lokalarkiver.dk/links/index.htm da min
firewall af en eller anden grund spærrer for pdf - filer.
Tak for det.
Flemming.

Fra : Keld Andersen

Dato : 13-06-04 00:02

Jeg gentager lige det svar, jeg troede, jeg sendte i går. Jeg kom til at
klikke på "Besvar" i stedet for "Svar til gruppe", og da Arnes svaradresse
vist ikke er hans rigtige mailadresse, er mit svar nok forsvunsdet ud i den
blå luft. Jeg skrev:

SLA er igang med en gennemgribende fornyelse af deres hjemmeside. Den blev
lanceret onsdag men er endnu ikke helt færdig. Arkivvejviseren kan enten
findes fra hovedsiden på http://www.lokalarkiver.dk eller direkte på
http://www.lokalarkiver.dk/vejviser/index.htm .

Med venlig hilsen
Keld Andersen