MS Windows
briani 27239
et program til at sende et tv program live~
Fra : Thor

Dato : 10-06-04 17:58

JEg søger et program som kan streame et tv program(le mans) fra en computer
med tv kort, til en anden computer. ved at microsoft har et men det virker
ikke, der er ikke noget input men masser af lyd.

Håber i forstår, eller må i skrive.

thor@hdk1930.dk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 10-06-04 18:04

"Thor" <thor@mailinator.com> wrote:

>JEg søger et program som kan streame et tv program(le mans) fra en computer
>med tv kort, til en anden computer. ved at microsoft har et men det virker
>ikke, der er ikke noget input men masser af lyd.

Prøv at søge på 'video streaming' - Men det er ikke let: Det meste af den slags er proprietær software som koster en halv
bondegård, men jeg har da tidligere luret lidt på:

http://www.videolan.org/

<mlr>

Fra : Thor

Dato : 10-06-04 19:16

> http://www.videolan.org/
ser ud til at virke, men kan kun få billede på min server, og ikke min
klient... findes der ikke en manual til windows

Fra : webfactor

Dato : 10-06-04 22:31

http://www.webcamxp.com/
Denne her...