Simpsons Season dvd'ere
Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-06-04 16:20

jeg undskylder med det samme hvis denne post er mere aktuel i medier.tv -
men here goes.
jeg har for lææænge siden købt simpsons season 1 reg 1 - jeg har derefter
aldrig fået købt de andre - mit spørgsmål er så; hvis jeg køber season 2 og
3 får jeg så alt hvad der findes med simpsons op til det tidspunkt? - nu er
season 4 på vej og den vil jeg så selvfølgelig osse have, men er jeg nødt
til at købe diverse andre dvdere - halloween specials etc. eller er de alle
med på seasons? - altså får man rub og stub i den rækkefølge det er
kommet? - ellers gider jeg bare ikke *rækker tunge* - jeg vil
selvfølgelig bare fortsætte min samling i reg 1 da jeg regner med der ingen
forskel er på reg 1 og 2 mht indhold. jeg kan se de ligger på ca 300 stykket
nu så tidspunktet til genoptagelse af samlingen virker rigtig
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-06-04 16:27

sniper_Nolight escribió / skrev

> [...]
> derefter aldrig fået købt de andre - mit spørgsmål er så; hvis jeg
> køber season 2 og 3 får jeg så alt hvad der findes med simpsons op

Jeps. old dig langt fra alle de andre underlige simpsons udgivelser,
der blot samler nogle forskellige episoder sammen under et fælles tema.
Hvis du skaffer dig sæsonerne går du ikke glip af noget.

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-06-04 16:38

> Jeps. old dig langt fra alle de andre underlige simpsons udgivelser,
> der blot samler nogle forskellige episoder sammen under et fælles tema.
> Hvis du skaffer dig sæsonerne går du ikke glip af noget.

finno! - tak for det.

Fra : ML-78

Dato : 10-06-04 16:40

sniper_Nolight skrev:

" <sniper_nolight@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
2 og
> 3 får jeg så alt hvad der findes med simpsons op til det tidspunkt?

Ja - med undtagelse af de korte Tracy Ullman-film. Det var ellers
annonceret engang at de ville blive inkluderet med Season 1-boksen, men
det skete desværre ikke.

ML-78

Fra : Morten DH

Dato : 11-06-04 11:49

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
stykket
> nu så tidspunktet til genoptagelse af samlingen virker rigtig

Hvis du kigger her http://207.136.67.23/film/dvdcompare/simpsons1.htm kan du
bl.a. læse "Both releases suffer with ghosting and digital artifacts, but
the R2/4 has a lot more of them and the picture is a little washed out. The
Region 2/4 has slight cropping on the top and bottom. The Region 1 includes
the original stereo soundtrack which the R2/4 has omitted. The only reason
to choose the R2/4 must be if you really want the Nordic subtitles otherwise
the Region 1 is the way to go"