"The lucky one"
Fra : Martin Sand.

Dato : 10-06-04 15:18

Jeg leder efter en sang hvor der bliver sunget "the lucky one" i omkvædet.
Det kunne lyde lidt i stil med Marie Frank eller Jewel. Et forholdvis stille
nummer, så vidt jeg husker. Har været spillet en del i radioen.

Anyone?

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : -V-

Dato : 10-06-04 16:04

Martin Sand. wrote:
> [...]
> omkvædet. Det kunne lyde lidt i stil med Marie Frank eller Jewel. Et
> forholdvis stille nummer, så vidt jeg husker. Har været spillet en

Alison Krauss fra albummet 'New Favorite'.

-V-

Fra : Martin Sand.

Dato : 11-06-04 02:07

-V- wrote:
> Alison Krauss fra albummet 'New Favorite'.

Tak for hjælpen. Det var lige den!
MVH Martin

Fra : -V-

Dato : 11-06-04 03:02

Martin Sand. wrote:

> Tak for hjælpen. Det var lige den!

No prob, glad for at kunne hjælpe.

Tjek hendes plader ud, det vil du ikke fortryde.
'The Lucky One' er imo et af hendes svageste numre.

-V-

Fra : Martin Sand.

Dato : 11-06-04 11:55

-V- wrote:
> Tjek hendes plader ud, det vil du ikke fortryde.
> 'The Lucky One' er imo et af hendes svageste numre.

Okay! Jeg har res. 2-3 discs på biblio, deriblandt 1 live. Glæder mig til at
høre hende.

Fra : -V-

Dato : 11-06-04 12:06

Martin Sand. wrote:

> Okay! Jeg har res. 2-3 discs på biblio, deriblandt 1 live. Glæder mig
> til at høre hende.

Hvis livepladen er 'Live' fra 2002, så kan du glæde dig.
Den har en rent ud sagt forbløffende lydkvalitet af en liveoptagelse at
være.

-V-

Fra : Martin Sand.

Dato : 11-06-04 22:34

-V- wrote:
> Hvis livepladen er 'Live' fra 2002, så kan du glæde dig.
> Den har en rent ud sagt forbløffende lydkvalitet af en liveoptagelse
> at være.

Lyder spændende. Ja, det er dobbelt-albummet fra 2002.