MS Windows
briani 27239
win xp viser ved logon/off ulæst besked
Fra : Janner

Dato : 10-06-04 14:55

Kan man ikke få xp til ikke vise "du har to ulæste" beskeder ved logon ??
Det sgu irriterende når nu man ingen har !

Hygge

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-06-04 15:29

Janner skrev:

>Kan man ikke få xp til ikke vise "du har to ulæste" beskeder ved logon ?

Går ud fra, at du bruger Outlook Express, så prøv i
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 10-06-04 15:40

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Går ud fra, at du bruger Outlook Express, så prøv i

Det kan du ikke gå ud fra - det samme sker på min kærestes PC, og hun
bruger Outlook 2003.

Det er i øvrigt en fancy feature, som kan bruges til mange ting. Er der
nogen af jer, der ved, hvordan man kan programmere til den - så man kan få
vist andre ting på "login-siden"?

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-06-04 15:58

http://www.google.com/groups?&as_umsgid=Xns9477E5806EAFA.thomas@madsen.tdcadsl.dk

--