datakabel - hvad kan man med det?
Fra : René Schade

Dato : 10-06-04 13:07

Hej

Har nu lige skiftet min gamle telefon ud med en 3510i.

Jeg kender dog ikke det store til hvad disse nymoderne tingester kan i dag,
men de må da kunne kommunikere med PC'en?

Jeg finder intet om det på Nokia's hjemmeside, men kan se at flere
internet-shops sælger netop datakabler til denne type mobil.

Så mit spørgsmål er, hvis jeg anskaffer sådan et datakabel, hvad kan jeg så?
Kan jeg få adgang til telefonen, som jeg i dag har adgang til
digital-kameraet, så jeg f.eks. kan overføre lyde og billeder fra
computeren? Skal der specielt software til?

Jeg kan se at Nokia har en SDK til Java, hvis jeg laver spil i Java, kan jeg
så overføre (og teste) disse spil igennem kablet? Det kunne være sjovt.

Venligst
René