N6230 og MP3 ????
Fra : L@rs

Dato : 10-06-04 09:25

Hej

Jeg har lagt nogle MP3 filer over på mem-kortet

Når jeg vil afspille dem via musikafspilleren, så kan den
ikke finde dem.
Jeg kan se, at man skal lave en "nummerlist"

Hvordan fungere det ?? - Kan man evt. ikke bare smide
MP3 filer over på kortet (udenom musikprogrammet)

Hvordan skal det gøres så det virker ??????????

Lars

Fjern "X" i mail adresse for replay
Xlkj002@get2net.dk

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 10-06-04 10:44

L@rs griflede i news:RVUxc.1073$oe2.17@news.get2net.dk:
> Hvordan fungere det ?? - Kan man evt. ikke bare smide
> MP3 filer over på kortet (udenom musikprogrammet)

Både ja og nej.... Hvis du vil udenom Nokia's musikprogram SKAL du ligge
mp3'erne i roden af kortet. Så virker det til gengæld også fint, og de kan
sagtens findes i musikafspilleren. Hvis du vil have dem i andre mapper og
have playlists, så bliver du nødt til at gøre det via Nokia Audio Manager.

--
Hygge...
Daniel

Fra : MNB

Dato : 15-06-04 18:55

Hej!

Køb en USB Bluetooth dongle.

Så kan man med lethed overfører Filer til sin fon!

USB Bluetooth dongle til 249,- hos Zitech computer!

Vh

Mikael

Fra : MigSelv

Dato : 15-06-04 20:09

De kan fåes til under 200,-

/MigSelv

Fra : MNB

Dato : 15-06-04 23:01

Ok, smart at skrive at de kan fåes til under 200,- uden så lige at skrive
hvor....

Fra : MigSelv

Dato : 16-06-04 05:54

Kig på edbpriser.dk