3 delt spinnestang?
Fra : Jan D

Dato : 10-06-04 07:46

Hej NG

Jeg er på udkig efter en 3delt (evt 4delt) til rygsækken. Er der nogen der
har gode/dårlige erfaringer på området?

mvh JD

Fra : fish.iddx.net

Dato : 10-06-04 16:33

"Jan D" <jan_xxd26@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg er på udkig efter en 3delt (evt 4delt) til rygsækken. Er der nogen
> [...]

Ikke direkte med spinnestænger, men derimod med fluestænger. Jeg har solgt
alle mine 2 delte, og købt 4 delt i stedet. Kan kun sige positive ting om 4
delte stænger. Der er stort set ingen forskel på aktionen, og absolut ikke
nogen negativ forskel i mine øjne, og vægten stiger sjældent med mere end
par gram hvis overhovedet. Jeg vil klart anbefale en "mange delt" stang.
Bla. laver guideline en 4delt 9.6 fods UL stang, som jeg har tænkt på at
erhverve mig til mit UL kystfiskeri.

/Thomas

Fra : Jesper Homann

Dato : 11-06-04 14:51

> Jeg er på udkig efter en 3delt (evt 4delt) til rygsækken. Er der nogen
der
> har gode/dårlige erfaringer på området?
>
> mvh JD

Fiskefeber har en 4 delt Ron Thompson stang 9 fod med et okuma hjul og ½ års
abonnoment til 400 kr. det er værd at prøve.... (mener at normal prisen er
1200)
jesper

Fra : Thomas Nyberg

Dato : 12-06-04 23:45

"Jesper Homann" <jesperhomann@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
års
> abonnoment til 400 kr. det er værd at prøve.... (mener at normal prisen er

Hej alle.
nææææ Jesper normal prisen er nu 799, men den sælges normalt sammen med en
del grej.....
Jeg har selv en Ron T. 4 delt 9fod. og det er god nok, den er i mit flue
grej sådan at jeg har en stang et hjul og et bobbeflod, men mig hvis vejret
eller stedet ikke tillader fluestangen nogle chancer..
men for der er et men hvad med en teleskop?????? DAM har lavet nogle som er
ok, "syntes jeg" her få du en del mindre stang at flytte rundt på, snak med
din grej pusher om du kan få lov til at kaste med den. øøøhhh hvordan få man
lov til at prøve fighten med en teleskop??????
VH Thomas.,

Fra : Jan D

Dato : 14-06-04 13:48

Okay, tak for jeres meninger, jeg kigger på RT og guidelines stænger.

vh Jan